چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸

با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی؛

کودکان و نوجوانان میهمان کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی شدند

برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی در کتابخانه های عمومی خراسان رضو

برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی با هدف غنی سازی ایام فراغت کودکان و نوجوانان در کتابخانه های عمومی شهید مطهری، حاج عبدالهی نوقاب، امام جعفرصادق(ع) گناباد، سلطان آباد خوشاب، دکتر شریعتی سبزوار و شهید علیپور یونسی بجستان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی، برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی با هدف غنی سازی ایام فراغت کودکان و نوجوانان در کتابخانه های عمومی شهید مطهری، حاج عبدالهی نوقاب، امام جعفرصادق(ع) گناباد، سلطان آباد خوشاب، دکتر شریعتی سبزوار و شهید علیپور یونسی بجستان خراسان رضوی برگزار شد.

کلاس آموزش خوشنویسی در کتابخانه شهید مطهری گناباد

 کلاس آموزش خوشنویسی ویژه تمامی گروه های سنی با مربیگری محمد بصیری، مدرس خط و خوشنویسی در روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته در کتابخانه عمومی شهید مطهری شهرستان گناباد برگزار می شود.

کودکان و نوجوانان میهمان کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی شدند

کلاس «نقاشی و طراحی» به همت کتابخانه حاج عبدالهی نوقاب گناباد

طیبه رضانژاد، کتابدار کتابخانه عمومی  حاج عبدالهی نوقاب شهرستان گناباد گفت: بی شک آموزش یک فن یا هنر می تواند نقش مهمی در آینده شغلی، تحصیلی و روانی کودکان داشته باشد. همچنین موجب خوش ذوق شدن کودک و تولید ایده های نو در او می شود.

وی هدف از برگزاری این کلاس ها را ایجاد فضایی بانشاط، پرورش خلاقیت کودکان و آشنایی آنها با محیط کتابخانه دانست و افزود: کتابخانه، نهادی فرهنگی است که می تواند در فرهنگ سازی کودکان نقش تعیین کننده ای ایفا کند.

رضانژاد از برگزاری کلاس آموزش «نقاشی و طراحی» به مربیگری هدی گرامی، مدرس نقاشی در روزهای چهارشنبه هر هفته خبر داد.

کودکان و نوجوانان میهمان کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی شدند

کلاس آموزش سفالگری ویژه کودکان و نوجوانان در کتابخانه امام جعفرصادق(ع) گناباد

زهره دهقانی نوقابی، مسئول کتابخانه عمومی امام جعفر صادق(ع) شهرستان گناباد گفت: کارگاه سفال با دست به رشد مهارت های حسی و حرکتی کمک می کند. سفال با دست به کودکان کمک می کند هماهنگی بین چشم و دست ها افزایش پیدا کند. کلاس آموزش سفالگری با مربیگری زهرا صابری در روزهای شنبه هر هفته در حال برگزاری است.

کودکان و نوجوانان میهمان کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی شدند

دوره آموزشی استعدادیابی کودکان در کتابخانه شهدای سلطان آباد خوشاب

فاطمه حسن آبادی، مسئول کتابخانه عمومی شهدای سلطان آباد شهرستان خوشاب گفت: استعدادیابی در کودکان به فرآیند شناسایی و ارزیابی استعدادها، توانمندی‌ها و قابلیت‌های کودکان می‌پردازد. این فرآیند به منظور تشخیص و توسعه استعدادهای فردی و یا استعدادهای خاصی که در زمینه‌هایی مثل هنر، علوم، ورزش، زبان، ریاضی و سایر حوزه‌ها وجود داشته باشد، انجام می‌شود.

وی افزود: بدون شک هر پدر و مادری دوست دارد فرزندش به فردی موفق تبدیل شود. به همین دلیل بسیاری از آنها تمام تلاش خود را برای رشد کودک از دوران کودکی انجام می دهند. برای اینکه چنین رویکردی به نتیجه مطلوب برسد، لازم است استعدادها و توانایی های کودک خود را در اسرع وقت شناسایی کرده و آنها را پروررش دهند. در همین راستا، دوره آموزشی استعدادیابی، با هدف شناسایی استعدادها و توانمندی‌های فردی کودکان با مربیگری زهرا سلطان آبادی در کتابخانه برگزار شد. ‌

کودکان و نوجوانان میهمان کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی شدند

کلاس آموزش نقاشی در کتابخانه دکتر شریعتی سبزوار

دوره آموزش نقاشی ویژه گروه سنی ۵ تا ۱۳ سال با مربیگری فاطمه برغمدی در روزهای یکشنبه و پنج شنبه هر هفته در کتابخانه عمومی دکتر شریعتی شهرستان سبزوار برگزار می شود.

کودکان و نوجوانان میهمان کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی شدند

کلاس آموزش خوشنویسی به همت کتابخانه شهید علیپور یونسی بجستان

کلاس آموزش خوشنویسی با مربیگری حدیثه حسینیان روز های شنبه، دوشنبه و سه شنبه در کتابخانه عمومی شهید علیپور یونسی شهرستان بجستان برگزار می شود.

کودکان و نوجوانان میهمان کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی شدند

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 3 =